Жартівливі
вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Григорій Фалькович «Чесний кіт».
Мета: навчити виразно читати вірші, інтонувати речення; удосконалювати
навичку читання; аналізувати та відповідати на запитання за змістом прочитаного;
виховувати інтерес до оточуючої природи, спостережливість; формувати вміння
бачити прекрасне.
Обладнання: мультимедійний
комплект
Хід
уроку
I. Організація
класу
Етап ранкової зустрічі
1.
Привітання
2.
Привітання
під музичний супровід з обранням дії.
3.
Щоденні новини
-
Яке сьогодні число?
-
Який день тижня?
-
Яка погода?
-
Який місяць?
Гра:
Повідомлення планів на
день
II. Мотивація навчальної
діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
- Сьогодні
на уроці ми з Вами вивчаємо тему
«Веселе слово». Нових чудових авторів.
- Про
що може йти мова у творах які ми будемо
вивчати?
Актуалізація опорних
знань Слайд 2
1.
ГРА
«Спускаємось з гори»
КА .
ЗКА
БЕРІ
. ЗКА
МОТУ . ЗКА
ПІДКА
. ЗКА
2.
Робота над
чистомовкою
Слайд
3. Пригадаємо відомі казки за допомогою чистомовок
III. Вивчення нового
матеріалу
Демонстрація навчальної
презентації.
Слайд 4. 1. Знайомство з поетом. Грицько Бойко.
Слайд 5 2. Опрацювання вірша Грицька Бойка «Хвастунець» (аудіо запис вірша).
Слайд 6 3 . Словникова
робота. Прочитайте слова
згори вниз і навпаки, з’єднайте стрілочками відповідні словосполучення з вірша.
Слайд 7 4. Читання
вірша учнями в парах один одному
-
Прочитайте вірш у пів
голосу
-
Прочитайте строфу, яка починається словами « З переляку, у тривозі…»
-
Прочитайте строфу, яка починається словами «Хлопчик
Толя»
5.
Питання до тексту
-
Як Толя казав про себе
з початку?
-
Яким він був насправді?
-
В яких випадках говорять
прикуси язика?
Слайд 8. 6.Фізкультхвилинка.
Слайд 9..7 Знайомство з поетом. Григорієм Фальковичем
Слайд 10 8. Опрацювання
вірша Григорія Фальковича «Чесний кіт» (аудіо запис вірша).
Слайд 11 9 Словникова робота. Прочитайте слова згори вниз і навпаки, з’єднайте
стрілочками відповідні словосполучення з вірша.
Читання
вірша учнями.
-
Прочитайте вірш у пів
голосу.
-
Знайдіть хто навчив
котика поводити себе так, як він звик?
Слайд 12 Запитання до тексту.
v Чи сподобався тобі вірш?
v Який настрій у тебе викликає
цей вірш?
v Чи правильно поступив кіт?
Чому? Обґрунтуй свою відповідь.
IV. Закріплення вивченого
1.
Граємо
з лего
-
Складіть пірамідку слів
за допомогою лего
V. Підсумок
VI. Рефлексія
-
Мені сподобалося на
уроці…
-
Я запам’ятав…
-
Я дізнався про …
Немає коментарів:
Дописати коментар